pondělí 10. března 2008

Pařbička

Celá návštěva dopadla nad mé očekávání. Ségra se nehádala s manželem, děti si v klidu hrály, nemusela jsem s ničím pomáhat, byli jsme na procházce a ještě mi zavolala bývalá spolužačka. Fakt pohodová sobota. A i večer předčil mé očekávání. Přišli jsem do hospody, kde se nacházela výhradně společnost 50+ což se mi moc líbilo, protože jsem se rázem stala jednou z nejmladších žen v místnosti :o), a celý večer se hrálo na kytary. Trošičku, maličko, jsem se opila a jen lehce jsem vyváděla, čili tahala jsem švagra na parket. Pak jsem tahala "Džamilu" na parket. Pak jsem někomu vykládala, že jsem přibrala... No ostuda. Ale co, co by asi tak lidi probírali, kdyby nebylo nás, ovíněných skoro abstinentů? Udivilo mě, že v určitou hodinu ženy zavelely, muži se zvedli a šlo se domů. Tož jsme šli asi v půl třetí také. Padla jsem do postele, hodila brzdu a spala jak zabitá. Kdyby jen nebylo toho budíčku v půl sedmé, au au.
Večer jsem si šla zaběhat, abych ze sebe dostala zbytek alkoholu. Povedlo se mi uběhnout přes 3 km v docela slušném čase. A dnes jsem šla do posilovny, abych se trochu protáhla a zajezdila si na kole. Už abychom jezdili na chatu, moc se těším na kolo v přírodě, To je úplně něco jiného. V pátek jsem si nakoupila oblečení na kolo z nabídky LIDL. Mají naprosto úžasné věci. Kupovala jsem si je už loni, stojí pár korun a přitom mají kvalitu drahého značkového oblečení. Teď už mám tak nějak všechno jak na běh, tak na kolo. Ještě mi chybí takové to měřítko (čert ví, jak se jmenuje), co se připne na prsa a všechno mu to změří, možná i IQ :o))

Žádné komentáře: