pondělí 3. března 2008

Hřích obžerství

Pátek bylo tak krásné datum 29.02., že bylo škoda jít běhat :o) Ba ne, fakt jsem chtěla jít, ale nějak mě všechno bolelo. Něco zřejmě dělám špatně - nohy mě bolí i 2 dny. Asi se málo věnuji protahování, budu s tím muset něco udělat. Ještě dopoledne jsem se na běh duševně připravovala, protože mi do únorových 50 km chybělo 15 koleček, což je dost málo, ale nepřinutila jsem se. Byla jsem nějaká unavená a vyčerpaná.
Po té, co jsem nešla v pátek, jsem si slíbila, že to napravím o víkendu, ale nebylo mi dáno, přilítla EMA (orkán). Koukala jsem na kaluže na mé dráze a bylo mi líto, že jít nemůžu. V neděli opět pršelo, takže to nechám na dnešek. Asi... Snad... :o)
No, a protože jsem nic nedělala, tak jsem se cpala. Zde malý výčet mých hříchů:
  • zmrzlina Tiramissu
  • 5 stripsů u KFC
  • taštička a capucino u McDonald
  • balíček sušenek s čokoládou
  • kousek dortu s ovocem
  • 2 knedlíky s omáčkou
  • gumoví medvídci
  • ....

Asketi žasnou :o))

Žádné komentáře: