pátek 14. března 2008

Boj s počasím

Tento týden není počasí nic moc, každou chvíli prší, sněží, fouká, svítí sluníčko... Prostě takové aprílové žertíky. Ve středu jsem šla z posilovny a úplně mě dostal náš "špendlíkový" strom za domem, který už teď nádherně kvete, jako by se nechumelilo :o) Vzpomínám na jaro před dvěma lety, kdy kvetl až v květnu. Tenkrát byla fakt hrozná zima, dokonce koloval vtip: Jestli nám to červenec a srpen nepokazí, tak bude docela slušná zima. Letos koluje obdobný vtip: Letošní zima byla hodně nepovedený léto... :o)
Po dvou návštěvách posilovny jsem si byla včera zaběhat. Zpočátku horor - vítr mi bral dech, nohy šmajdaly po okruhu, vůbec se mi nechtělo. Zřejmě to bylo způsobeno přítomností dalšího potrefence, který běhal se mnou. No se mnou... Běhal na menším okruhu a asi 10x rychleji než já, takže o "se mnou" nemůže být ani řeč. A to je prostě problém, člověk se naprosto podvědomě a nechtěně přizpůsobuje rychlejšímu, což má právě za následek to, že mu dojde dech. Takže pak jsem si řekla: Ty úchyle zpomal, nebo nic nevydržíš, a zvolnila jsem. Můj původní plán byl uběhnout alespoň 3 km, ale nakonec jsem uběhla 6. Upřímně se přiznávám, že první 2 km mi to vůbec neběželo, několikrát jsem dokonce jen šla, abych se vydýchala. Ale pak jsem ze sebe měla radost, že jsem se zase překonala a nevzdala to. Je to super pocit.
Můj trénink měl ovšem nečekané pokračování - nejel výtah, bééé. Musela jsem tedy vyběhnout ještě 7 pater a opět upřímně říkám - málem jsem zdechla na rohožce přede dveřmi bytu :o)

Žádné komentáře: