čtvrtek 27. března 2008

Mimo mísu

Včera jsem byla u kadeřnice, aby se mnou něco udělala, což se jí i částečně podařilo a vypadám zase krásně :o))
No ale píšu to z jiného důvodu.
Andrea ještě fenovala nějakou paní, tak jsem si sedla na gauč a prohlížela si časopisy. Přisedla si ke mně nějaká osoba (byla mi povědomá, ale nevěděla jsem, kam jí zařadit) a ptala se, jestli chodím na kosmetiku. Když jsem řekla, že ne, přisedla si blíž a a v tom hrozném, ostrém světle si zevrubně a z blízka prohlížela můj strhaný, vrásčitý obličej. Usoudila, že bych možná chodit měla, že ty flíčky... a ty mimické vrásky... a ble ble, jasně že jsem si ten termín u ní udělala :o)
Pořád jsem přemýšlela, odkud jí znám, ale na nic jsme nepřišla. Až Andrea mi udělala jasno - Wendy z Vyvolených! A-ha, celebrita mi bude patlat obličej krémem na vrásky, to je tedy něco.
Je milá, ale dost tlustá, měla by sportovat a držet mou dietku... chicht

Žádné komentáře: