čtvrtek 30. května 2013

VŠICHNI

byli včera v Hiltnu na běžeckém mecheche, jen já...


Kde je nějaká spravedlnost?!?!?!!?!?

14 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Já taky ne! :(

12HonzaDe řekl(a)...

Ja taky ne!!! :(

Unknown řekl(a)...

Ale JÁ makala pro tým :o))

Anonymní řekl(a)...

Co ty víš kolik jich sdílelo tvůj osud, ale až po rautu...? :) :) :)

Unknown řekl(a)...

Chce se mi napsat: a dobře jim tak, ale tak hnusná nejsem :oDDD

AprilRuns řekl(a)...

Ja taky ne...

Unknown řekl(a)...

Dobrá, vzdávám se. Tak ne všichni, ale SKORO všichni :o))

Sára řekl(a)...

JÁ tam byla !!! A sezobala a vypila jsem fffšechno !!! A je mi dobře !!! Není nad kvalitní vraní žalůdek.

Sára

Unknown řekl(a)...

To se tedy někdo má... :o))

Renata řekl(a)...

Taky jsem tam nebyla :) Nemůžu obíhat všechno :))) Ať se zítra vydaří závod!

Saharu)) řekl(a)...

To by mě zajímalo, jak si našla takovejdle obrázek :D :D :D

Unknown řekl(a)...

Zadala jsem "durchfall" :oDDDDD

Anonymní řekl(a)...

tak si to užijete v září, kdy manželova firma slaví výročí a jsou zváni i partneři
BL

Unknown řekl(a)...

BL: To zní zajímavě.. :o)