úterý 7. května 2013

Mé jaro 2013 obrazem
















                                          




7 komentářů:

Martina řekl(a)...

jednoduše krása :-)

Unknown řekl(a)...

jj, letos je v jaru spousta energie. No ostatně jako vždy ;o)

12HonzaDe řekl(a)...

Taky miluju bezeckou (poznavaci a "kochaci") turistiku..:)
Jen je potreba davat pozor, jak clovek furt nekde kouka, aby s sebou nemajzl:).. to pak jde "bezpecnost prace" .. no vsak vis kam..:)

Behu zdar! ultra zvlast!:)
12:)

Unknown řekl(a)...

já mám při mé rychlosti času na kochání se dost ;o))

Unknown řekl(a)...

já mám při mé rychlosti času na kochání se dost ;o))

1bubobubo řekl(a)...

Krása - dobré oko :-)
Když se kochám, tak se zastavím :-))))

Unknown řekl(a)...

Bubo, já když se zastavím tak velmi dlouho trvá, než se zase rozhýbu, takže raději nezastavujeméééé :o))