úterý 21. května 2013

Šlapu

Jakmile jsem na Evropě 2 slyšela upoutávku na akci Do práce na kole, neváhala jsem ani sekundu a okamžitě se přihlásila. Protože jsem dobrá duše, přihlásila jsem i kolegyně. Byly nadšené ;o))

Už třetí týden makáme a do práce si své zadky vozíme na měkkém vypolstrovaném sedle. Někdy je to boj. To když leje jak z konve a člověk musí sednout a vyrazit. Nebo tedy nemusí, ale vyrazí. Co by totiž takové nevyjetí udělalo s žebříčkem pravidelnosti, kde jsme se tuhle dokonce objevily na krásném 21. místě!, to si nepřejte vědět. Akorát tedy nemám blatníky, takže voda zdola, voda shora, je to pěkný mazec :o) Odměnou za naše nasazení pro firmu je nám větší apetit a neutuchající dobrá nálada po celý den.

Když pominu všechny jmenované důvody, proč jezdit, tak tím nejhlavnějším bylo triko Šlapu. Prostě dokonalé :o) Našla jsem tedy i negativní reakce -  jedna redaktorka nejmenované ženské přílohy tento nápis nazvala jako nevhodný a urážlivý, ale většina z nás je nadšená. Včera trika dorazila... :o))


12 komentářů:

12HonzaDe řekl(a)...

To triko je naprosty luxus!!! :)
Skoda, ze nejezdim na kole...
Treba by pro pobihace mohli udelat vyjimku.. ze bych treba vyslapnul po ceste schody, abych se kvalifikoval..
Nebo kdyby bylo s napisem "ťapu", tak i to by slo..
MSF! 12:)

Advid řekl(a)...

Tohle je pecka: http://www.youtube.com/watch?v=tonCkx6FGlw

Leouš: Moc Ti sluší. Ukaž zadek. :D

Anonymní řekl(a)...

To seš teda "tvrďák", páč neznám zrovna moc dam, které by jezdily na kole bez blatníků po Praze v dešti. To i já většinou vozím aspoň "nouzovku" na zadní kolo, abych nepřijel do práce zprasenej až na hlavě. Se blbě vysvětluje jít prát dres do umyvadla, že jo :-) Je to možná nepochopitelné, ale v Praze je bahna stejně jak někde ve vidlákově (hlavně na podzim). A když se nedejbože poblíž něco staví ...
Honzis

AprilRuns řekl(a)...

Tady u nas do prace jezdi na kole vsichni, takze se clovek spis vyjima, kdyz zvoli jiny dopravni prostredek, ale v Praze je to samozrejme uplne jinak - takze palec nahoru!

Unknown řekl(a)...

12: Dobrý nápad, pobíhači by mohli mít vlastní akci. Neboj, to dotáhneme a trička Ťapu ti pořídíme :o)

David: japonsky? To je tedy "hustý"
Hele, pohled na můj zadek je pořád na vlastní nebezpečí, to neriskuj ;o))

Honzis: já si je nějak neumím koupit O:o)) Asi už je čas navštívit nějaký servis, protože je fakt, že po takové jízdě v dešti vypadám s tou černou čárou na zádech jak jezevec :o))

April: já se tady asi moc naparuju - bydlím hrozně blízko firmy. Ani jsem se nemohla přihlásit do soutěže o vzdálenost, ale jen do soutěže o pravidelnost. To se mi to jezdí...

Unknown řekl(a)...

Leono, Ty nám někam mizíš!!! Souhlasím s Davidem - ukaž nám zadek! ;o) Jinak včera jsem trenéra dost pobavila Tvojí historkou o zakopávání ;) Držím palce ať to šlape a běhá!

Advid řekl(a)...

Sodoma Gomora. Myslel jsem samozřejmě zadek trička. :-D

12HonzaDe řekl(a)...

Ovsem Davidum komentar.. NEMA CHYBU!!! Jeste ted se smeju.. JUPIIII!!! 12:)

Unknown řekl(a)...

Bára: já myslím, že je mě fakt ještě dost. Raději jsem to "dost" schovala za noviny :o)))

David: :oDDDDDDD

12: Je to ten David ale šibal, že?

Ječmínek Máselník řekl(a)...

žádná spravedlonost na tom světě. Ani nevim, že něco takového běží a tak nemám tričko :-)

Renata řekl(a)...

U nás v práci to taky frčí a spousta lidí šlape :) Až jsem si říkala, že si nějaký ten vehykl taky pořídím. Kvůli tomu triku samozřejmě, páč jinak mi stačí na transport do práce jen nohy :)

Unknown řekl(a)...

JM: Příští rok tomu uděláme osvětu a tričko si pojistíme. Do té doby mají čas udělat něco s webem, který funguje tak špatně, že se tomu divím i já.

Renča: já tu trasu taky celoročně spíš chodím. Ale jak ty říkáš: pro triko vše!