pondělí 9. března 2009

Letní pětka

O víkendu jsem přihlásila sebe i Sáru na můj vysněný závod ve Frankfurtu
Vysněný je možná moc nadnesené, prostě už když jsem viděla fotky z loňska, tak jsem se tam chtěla jet podívat a při té příležitosti si to i zaběhnout, no a když Sára řekla, že by také běžela, tak nebylo o čem diskutovat. Přihlásila jsem nás jako tým MATKA/DCERA.
Raději bych jela do Mnichova, je to blíž, ale v té době je běh žen v Praze a ten už mám zaplacený.
Ještě nemám vypracovaný plán cesty, ale na to je času dost když je to až v červenci. Kdyby se třeba chtěl někdo přidat, budeme rádi :o)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímalo by mě, za kolik jste schopná pětku uběhnout. Při tréninku sídlištěm jsem Vás 1x potkala a šlo Vám to dobře. Všude byla břečka a sníh. Sama bych běhat nešla. Eva

Unknown řekl(a)...

Na posledním oficiálním měření jsem měla 32 minut. Ale to je minulost, tedy doufám. Na letošní rok budu mít vyšší cíle.
Třeba 30 minut :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
dost mě vyděsila první věta, že jsi přihlásila Sáru, ale pak jsem pochopil, že to je Tvoje dcera a ne moje vrána. Pokud budeš potřebovat informace, tak už jsem tam byl 3x, vrána Sára 2x, máme z Frankfurtu osobák a je to maraton dělící se s Jungfrau o první místo mezi mými maratony.
Evžen Ge

Unknown řekl(a)...

Ahoj Evžene,
Ty máš Sáru, já mám Sarah :o)
Docela bych uvítala tipy na ubytování, něco osvědčeného (do Jugendherberge by mě už asi nepustili :o), takže penzion či tak něco). Chtěly bychom jet den předem, abychom nabraly sílu a soupeřky převálcovaly (no hlavně já...)