neděle 1. března 2009

Kolika


Nevím, komu tam nahoře vadím, co jsem komu udělala, že mi tu mou přípravu tak znepříjemňuje. Nejdřív na mě poslal chřipku, nebo prostě nachlazení, se kterým se potýkám od 6.2., a teď, v pátek, na mě poslal ledvinovou koliku. Už tak týden, možná déle mě pořád píchalo v boku. Nejen při běhu, ale i při chůzi, což jsem si nijak neuměla vysvětlit. Při běhu jsem koukala na tester, tep byl vždy dole, tak jsem moc nechápala, o co jde, ale neřešila jsem to, jen jsem vždy lehce polevila v tempu. Pak se přidala bolest břicha, no a konečně zlatý hřeb: ledvinová kolika. Kdo jí měl ví, co to je za strašnou bolest. Samozřejmě, říkejte mi doktore, jsem si naordinovala prvotní léčbu - pít, pít, pít a pít. Uvidím, co dál. Myslím, že to přejde, zatím jsem to vždy takto řešila (párkrát už jsem si to prožila).
Je těžké zůstat nad věcí a nebrečet.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ojojoj. Tak přejem brzké uzdravení. To máš asi ohroženou Kbelskou 10, ale co, zdraví je přednější. Než se někde honit, radši se pořádně uzdrav.

Unknown řekl(a)...

Můžu si za to sama, jsem pako. Dočetla jsem se, že:
"Kameny urátové vznikají při nadměrném obsahu kyseliny močové v krvi a při dehydrataci organizmu"
Ta dehydratace mě napadla, uvědomila jsem si, že málo piju. Ovšem to už bylo pozdě. Jak jsem stará tak jsem hloupá :o(
Co vy, už jste všichni zdraví?

Anonymní řekl(a)...

Zdraví, zdraví. V pátek jsem po třech týdnech v 11 v noci zaběhl první pětku a dnes desítku v rekordu sezóny. Tak jsem to oslavil a sežral celou čokoládu.
Na pitný režim si dávám pozor a piju i bez žízně - snažím se ty 3 litry vylopat a daří se.
Pokud teď nebudeš ok, tak to nelámej a počkej v klidu na půlPIM.

Unknown řekl(a)...

Musím si na to dávat pozor, je to další zkušenost.
Takže na Kbelkskou přijdeš v superkondici? To Ti gratuluji.
Já samozřejmě pokračuji v přípravě, v sobotu normální dlouhý výběh, zítra uvidím. Dnes celý den čaje a televize, úžasná neděle (Martin je u babičky :o)

Dohny řekl(a)...

Ach, jenom to slovo ledvinová kolika ve mě vyvolává nevolnost. Dej si na čas s uzdravením a zkus něco udělat s pitným režimem, protože v cca 50% případů může dojít k recidivě.
Babské rady rovněž říkají, že tvorbu kamenů tlumí ovoce (meruňky, ananasový meloun), zelenina (mrkev) a vláknité obiloviny. Osobně mám vyzkoušený odvar z celeru a mrkve, který lze dlouhodobě popíjet. Jednu dobu jsem chroupal i syrový celer - choroba se pak zalekla a utekla :-)
Přeji rychlé a hlavně úplně uzdravení.

Anonymní řekl(a)...

Superkondice? Leden 40, únor 26. Desítku v rekordu sezóny teď budu běhat každý týden, snad už bez té čokolády ;)

Unknown řekl(a)...

Dohny: Dík za rady. Zatím hlavně piju - včera skoro 6 litrů, dnes třetí a jo, už je mi dobře, tedy líp. V sobotu jsem to celé ještě přikrmila, protože po dlouhém výběhu (100 minut!) jsem vypila jen půl litru a pak nic, protože mi už bylo bídně, tak jsem jen skuhrala. Až v neděli ráno jsem si dala 1+1 dohormady a začala se léčit.

Unknown řekl(a)...

Machy: 26 km? Tedy to si i já myslím, že je málo, ale jak už mnohokrát řečeno, vám supermužům stačí prostě jít na start a vyrazit... :o)

Anonymní řekl(a)...

Já trénuju hlavně myšlenkou na trénink a hrozně to pomáhá. Po intenzivním přemýšlení o nějakém tempu příště přemýšlím o ještě rychlejším tempu.
Co těch 100 minut, dokážeš ještě půlku přidat? Pokud jsi běžela na svém maximu, tak čekám, žes uběhla něco mezi 13 a 14 km. Je tak?

Unknown řekl(a)...

Tak to bych chtěla umět :o)

Naplno jsem neběžela, jen na 75% TF a k tomu ta kolika! Uběhla jsem 14.750 m
100 minut je 100 minut, jsem zvědavá, co je pak... Asi smrt z vysílení :o)

Anonymní řekl(a)...

Mrzí mně, že máš zdravotní problémy, které ti stěžují život a jen těžko je zůstávat nad věcí.

O to více se to projevuje v tvých sportovních aktivitách.

O to více tě obdivuji, že jsi se dala v pozdějším věku na aktivní sportování.

Můžu Ti říct, že s přibývajícím věkem bude sportování tělesně bolavější, ale máš pravdu, že psychicky působí jako zdroj veselosti i psychické sprchy, jak já to nazývám. Samo, že čím víc křížků, tak je člověk i línější a nechce se. Takže dostat se do sportovní aktivity je čím dál těžší.

Přeji Ti brzké uzdravení a věř, je mi tě s tou bolestí líto.

Takže stará mamko - hodně optimismu :-)

Anonymní řekl(a)...

Dobré.
V odhadu ekvičasu ses posunula o minutu, což sice není moc, ale je to na tvé zatím nejdelší trase. Být tebou, tak se tím půlmaratonem opravdu nenechám vystresovat, protože to bude to nejdelší (a dnes o celou polovinu), co jsi kdy uběhla. Máš našlápnuto.
A smrt z vysílení si nech až za čáru, jinak z toho nebudeš nic mít, jo? :)