sobota 10. ledna 2009

Pohled zpět i dopředu

Našla jsem notýsek a mohu se tedy konečně kouknout, co jsem celý rok dělala. I bez čísel se dá říct, že jsem se rozhodně neflákala. Ona stejně čísla moc neřeknou. Neřeknou, kolik je za nimi potu, dřiny, odříkání, bolesti, ale samozřejmě - a to je to, kvůli čemu člověk sportuje - radost, štěstí, vítězství, zdraví.
*
Takže:
Kolo: 1.640 km
Běh: 437 km
Posilovna: 40x
Pochod: 54 km
*
Několikrát mě zradilo tělo:
- v lednu mi trhali zub - 4 dny auau
- na začátku dubna jsem měla střevní chřipku - 7 dnů na gauči u televize
- v prosinci zánět zvukovodu - týden v klidu
Nic z toho bych ale nedokázala nebýt rodiny a paní na úklid, za což jim tímto děkuji.
*
Další plusy v roce 2008:
+ až na výjimky jsem byla zdravá
+ až na výjimky jsme byla dobře naladěná
+ objevila jsem kouzlo blogu
+ zlepšilo se mi astma
+ získala jsem nové přátele (zde musím vypíchnout Komentátora Machyho a i jemu za všechno děkuji
+ stará přátelství se prohloubila
+ své třetí dítě jsem dovedla do školky
+ své druhé dítě jsem dovedla do dospělosti
+ začala jsme běhat na ulici
+ dala jsem dohromady 4 kluky z firmy, kteří poběží firemní štafetu na 1/2 PIMu

Mám ale i mínusy:
- nejsem schopná číst knihy
- nejsem schopná setkávat se dávnými přáteli tak často, jak bych chtěla (ale to asi nikdo)
*
Výhra roku
+++ účast na GP Adidas Běh žen - 5 km za 31:41 minut
*
A totální a absolutně NEJ-PROHRA roku
---- Vlastní blbostí jsem přibrala 7 kg!!!!!!
Ta blbost tkví v milné představě, že když přestanu brát hormony, že zhubnu (přišlo mi, že vážit 60 kg je děs). Stal se přesný opak. Co bych teď dala za 60 kg :o(
*****
Pohled dopředu bude o něco kratší asi proto, že se raději nesnažím moc vidět.
*
Co je jisté:

- zaplatila jsem si registraci na 1/2 PIMu
- zaplatila jsem si registraci na GP 2009 Adidas běh žen
- čekám, až bude možné zaplatit si registraci na Běhu žen ve Frankfurtu
- doprovodím nejstaršího syna na maturitní ples
- v květnu s ním chci podniknout cyklo-výlet na Korsiku, ale možná se spokojíme s Českými luhy a háji
- budu psát seriál pro behej o své přípravě na 1/2 PIM

Co je možné:
- třeba alespoň lehce zhubnu :o)
(to jsem si prostě nemohla odpustit...)

Žádné komentáře: