čtvrtek 29. ledna 2009

Konec modelky ze stadionu

Minulý týden, někdy ve středu, mi volal produkční ze ŽaŽ, že ty fotky, co jsme nafotili v hale, se jim nehodí do koncepce článku, a že by potřebovali jiné. I co jsem měla dělat, domluvili jsme si schůzku na pátek dopoledne, že je nafotíme znovu. Tentokrát jsem už věděla do čeho jdu a nijak to neprožívala. Prostě jsem v deset naběhla a čekala, co bude.
*
Začalo to špatně. Na sebe jsem si měla obléknout světlé džíny, červený rolák a baloňák typu Úchyl v parku. Postupně mi měnili kalhoty až jsem skončila u černých. Baloňák mi vyměnili za šílenou křiklavě zelenou bundu. NESNÁŠÍM ZELENOU a NESNÁŠÍM ROLÁKY!
*
Pak líčení. Ne jako posledně - lehce zvýrazněné oči a rty přetřené leskem. Ne, tentokrát mě namalovali hodně výrazně prý kvůli focení venku. Ach, plakat se mi chtělo. Pak jsem se asi 5x prošla před Mafrou a byl konec.
*
A proč to všechno píšu? Protože dnes jsem dostala náhled fotky, která nakonec vyjde. A opět bych nejraději plakala nad svým údělem zhrzené modelky. Na fotce jsem vrásčitá (tuna make-upu se vryla i do těch neviditelných) stará a tlustá. A jestli na té fotce vypadám jako stará, vrásčitá a tlustá ŽENSKÁ, neznamená to náhodou, že tak vypadám i ve skutečnosti? Ba určitě JEŠTĚ HŮŘ?
*
Tedy já samozřejmě vím, že na vzhledu nezáleží, ale.... :o))

Žádné komentáře: