pondělí 10. listopadu 2008

Hustý!


Tak tedy to je něco. Jak jsem psala, že jsem našla německé sportovní stránky sportiversum.de , kde lze zaznamenat své výkony do tréninkového deníku, tak jsem si tam ihned napsala i ty své. Dá se říct, že to nejsou výkony nijak oslnivé. Běhám jen pro udržení psychické pohody a cvičím kvůli špekům, které stejně zůstávají, takže víc jak 5, 6 hodin tomu sportu v týdnu nevěnuji. A i přes to jsem se dostala do tabulky 15ti nejlepších sportovců! HEČ. Mezi běžci jsem dokonce byla na 5. místě (1. měl naběháno 9 hodin). No, není to krása? JE! To by se mi u nás ani náhodou stát nemohlo. Takový dílčí úspěch člověka i nakopne k dalším tréninkům. S tím nejlepším (a stačí i 20 hodin) se vedou rozhovory, a jeho profil je hned na úvodní straně. No jasně, tam být nemusím, ale je hezké se do nějaké tabulky vůbec dostat. Mám z toho radost. A i se mi líbí, jak lidi můj profil navštěvují a přejí hodně úspěchů. Fakt pohoda. Asi pojedu běhat do Německa. I když - hledala jsem své milované Passau a jediný běh tam byl jakýsi noční kdysi dávno. Přitom je to univerzitní městečko, přece se tam musí něco dít, ne?

Žádné komentáře: