středa 5. listopadu 2008

Druhá sezóna


Vstoupila jsem do druhé sezóny svého běhání. Spíš by se dalo říct, že jsem do ní skočila oběma nohama, a že jsem nadšená z toho, jak mi to jde. Ano, zní to asi trochu nabubřele, ale je to tak, jsem se sebou spokojená. Podvečerní tma a chladné počasí mi umožňuje vyběhnout i kolem šesté, nebo i dřív, což je zásadní posun k lepšímu, protože chodit až po uspání Martina mi leckdy dělalo problémy. Takhle udělám večeři a když je dítě nejvíc protivné, zanechám ho s čistým svědomím ostatním rodinným příslušníkům a na 3/4 hodiny vypadnu. Super!! Oproti loňsku běhám delší úseky, tedy vyměnila jsem svůj 250m ovál za 5ti kilometrový. Dobré je, že mě to nemůže po dvou km přestat bavit, protože bych zůstala daleko od domova. Takto mám takřka 100 % jistotu, že těch 5 km dám. Snažím se běhat podle návodu zkušených harcovníků i podle rad Cuchty, čili držet si tep dole, a i se mi to daří. Už 3x jsem zaběhla s tepem kolem 140 i méně. Kromě kopce u Rajské, ten mám kolem 160. Od listopadu jsem si zvolila nové tréninky - obden běh střídaný s posilovnou, 1-2 dny volno - dle potřeby. Uvidím, jak dlouho mi to vydrží, zatím (po prvním zkušebním týdnu) s tím nemám problémy.
***
Včera jsem něco hledala na netu a doklikala jsem se na zajímavé stránky http://www.sportiversum.de/
Hned jsem se tam zaregistrovala, protože se mi líbí, že si tam můžu zapisovat výkony do tréninkového deníku. Hledala jsem už dlouho něco podobného, ale většinou jsem narazila na deníky v angličtině, kterou bohužel neovládám, takže jsem nebyla schopná si ho ani vyplnit. Takže hurá - druhou sezónu budu mít i mediálně hlídanou :o))

Žádné komentáře: