středa 30. července 2008

Paníík, paníík

Tedy kdybych dala na numerologii, tak bych řekla, že se mi dostalo znamení shůry. Či odkudsi.
Včera jsem nemohla usnout, házela jsem se z boku na bok, levý, pravý, záda, pochod po bytě, záda a přemýšlánky typu: proč jsem pořád tlustá, proč jsem vždycky třetí, proč není špatný být někdy třetí, proč mám startovní číslo F32, to bude asi jako FEMALE, která se přihlásila třicátádruhá, aha, no to nás moc nebude, a kolik že je 3+2, no pět, co mi to říká.. A tu jsem se opět probrala do bdělosti. 5! Pětka je přece mé osobní číslo. Přepočítala jsem si to a ano, výsledek byl 32 a 3+2 je 5. Tak ještě zkusím, co má za číslo den závodu. To máme 1+3+9+2+8=23, 2+3 je 5! Tři pětky, tři pětky! To je buď znamení, že mám běžet, nebo že nemám běžet :o) A jestli poběžím, tak bych mohla doběhnout třeba i v první tisícovce, ne až ve druhé. Ó už vidím, jak se o mně reportéři perou.
Tak jako tak se raději kouknu, co na číslo 5 numerologie říká.

Žádné komentáře: