pondělí 26. května 2008

21. týden

Hektický týden. Hodně hektický. Ovšem ne co se týče sportu, jen pracovně. Dozvuky nastydnutí mi prostě nedovolily vyběhnout nebo jít cvičit, a když už to vypadalo, že bych jít mohla, začalo malování našeho úžasného panelového domu. Samospráva rozhodla, že si vymalujeme sami! S mým pomalým myšlením jsem si dokonce naivně myslela, že si máme vymalovat chodbu u bytu a výtahu, ale bohužel jsme museli malovat i kus schodišťové chodby a schody. Asi dvě patra si najala ukrajince, zbytek se statečně pral s přívalem barvy a špíny. Michal byl jako naschvál prakticky mimo provoz. Za a) mu řezali cosi na ruce, takže má obvaz a za b) měl v sobotu zkoušku z AJ. Ráno ale vstal a pomohl co se dalo, po obědě to zabalil a vrátil se až večer. Zbytek osazenstva - 2 důchodci, puberťák a já, jsme to dodělali. Sára hlídala Martínka, který ještě dopoledne docela spolupracoval, ale po obědě už se nudil. Musím říct, že úklid byl děs běs. Vlastně se ukázalo, že úklidová služba je jen na povrch, ale do hloubky nic moc. Naše patro ještě jakžtakž šlo, Hrozně ráda totiž myji okna, takže jsem je občas umyla a paní sousedka zase vytírá, ale na některých chodbách je to jak u prasat. Nebo bylo, protože lidi při tom malování i něco uklidili. V neděli ráno jsem se po domě byla projít, abych zjistila stav. Někdo už měl hotovo, jiní měli přes sebou ještě den práce, ale bylo vidět, že si lidi mákli. Akorát přízemí mě dojalo - ušmudlané vchodové dveře, opatlaný výtah a okno ani náhodou. Tak jsem vzala kýbl a hadr a šla to udělat. Hlavně to okno mi nedalo už dlouho spát. Má úchylka na špinavá okna je velmi silná - jak někam přijdu a není umyto, jsem schopná vzít hadr a okna vyčistit. Využívá toho především má mami nenápadným pozváním na chatu, občas i domů. Svá okna myji několikrát ročně, na chodbě 1x do roka, na chatě několikrát za léto. Ale jsou i horší úchylky, ne? :o))
Kromě malování a následného úklidu jsem ještě převlékla ložní prádlo, vyprala, vyžehlila, uklidila, uvařila, došla na nákup .... Ufff, v neděli večer jsem byla totálně mrtvá a jsem dosud. Den jako stvořený na otevření dobrého bílého. A nebo si půjdu zacvičit.

Žádné komentáře: