pátek 1. ledna 2016

2015

Loni se mi NEchtělo dávat si cíle.
Ne ne

Moc jsem toho tedy NEnaběhala. 
Ne ne

Tím pádem jsem skoro NEpsala. 
Ne ne

Ale NElenošila jsem. 
Ne ne




NE z nás dělá to, čím jsme :o)) 

Krásný rok 2016


7 komentářů:

Martina řekl(a)...

:D Mas pravdu. Hlavne byt spokojena, to je nejdulezitejsi :) At jsi i v pristim roce!

Advid řekl(a)...

Jé, to je super video. :-)))

Všechno nej do Nového roku a hodně kilometrů jakkoliv, klidně i na koštěti. :-D

12HonzaDe řekl(a)...

Ze sveho pohledu si dovolim nesouhlasit:).. Asi trochu zvracene si myslim, ze naopak "ANO", tedy YES:).. nam otevira nove obzory, prinasi nam nova dobrodruzstvi a kamarady..
Tak jako tak.. at se dari--tak jak si prejes! Vsemu zdar! 12:)

Unknown řekl(a)...

Martina: jj, to je vlastně můj cíl - být spokojená, a taky být fit a zdravá :o))

Advid: Strava mi ho poslala, i běžecké. To by měl mít asi každý, kdo tam je, ne?
Jinak dík za přání, určitě se budu snažit :o))

Unknown řekl(a)...

12: Někdo hot a jiný čehý, hlavně že jsme spokojený :o))

Petr Válek řekl(a)...

Já si myslím, že to Leona myslela přísně logicky, proto rafinovaně použila 2x zápor, tedy: "NE-NE"="ANO" :-) S tím pak nelze než souhlasit ... všechno nejlepší v novém roce! tb :-)

Unknown řekl(a)...

No Petře, dá se to pojmout všelijak. Hlavně jsem si říkala, že oceníte, že jsem myslela na pivo i v tomto případě a inspirovala se reklamou na Budvar ;o))