úterý 28. dubna 2015

Vítej v klubu

Určitě znáte některý z vtipů Rádia Jerevan. Třeba tenhle: Otázka na rádio Jerevan: „Je pravda, že Juriji Gagarinovi bylo na Rudém náměstí darováno auto?” Odpověď: „V principu ano. Až na to, že nešlo o Jurije Gagarina, nýbrž Ivana Ivanoviče, nebylo to auto, ale jízdní kolo a nebylo mu darováno, ale ukradeno.”

No a tak nějak je to i s velesetkáním všech, kteří se mihli kdysi dávno nebo i tuhle nedávno ve virtuálním prostoru, aby zachytili své běžecké krůčky a podělili se o své pokroky. Musím uvést na pravou míru to, že jsem k tomu ani nedala podnět, ani jsem nikomu nepsala, že je potřeba se sejít. Protože jak víme, já jsem právě ve své račí ulitě a všechny společensko-běžecké aktivity eliminuji na naprosté minimum, čili na setkání maximálně růžové buňky a popoběhnutí v řádu několika kilometrů, které ani nestojí za zmínku, neb většina ultráků by kvůli tomu ani nevystrčila nos.

To všechno je práce 12, protože to ON je TA hybná síla,  která nás tmelí dohromady. To on stojí za našimi výkony, za našimi/vašimi ultravýkony, stojí za tím, že se všichni můžeme přerazit když nám jen tak řekne: To zvládneš! Ty na to máš!!! Také zachraňuje naši psací čest, protože zase jen on je schopný se dokopat k tomu, aby každý týden vyplodil článek, který má hlavu a patu. Pod jeho křídly se tedy choulíme, v jeho stínu stojíme a jsme rádi, že JE.

Takže ano, jsem pro setkání, které Honza navrhuje. I já jsem zvědavá, co se s kým stalo, kde právě pobíhá a jestli pobíhá. Jsem i zvědavá na nové členy, které 12 jistě "zblbnul" do nějakých šílených akcí. Takže máte-li chuť, dejte vědět, zda máte příští týden čas a chuť se sejít. 

Žádné komentáře: