čtvrtek 11. listopadu 2010

Svět to neviděl, pes to nežral a Renda nekouřil

Od té doby, co je tma už v pět, vybíhám jen a jen za tmy. A bojím se, to jsem psala.  Běhám tedy kolem silnice, blízko lidí a aut a psů, protože kdyby něco, tak .... Prostě doufám, že nic.

Včera jsem probíhala úsek, který je ponořený do tmy, z jedné strany husté křoví, z druhé protihluková stěna, i když blízko lidem, tak je to takové strašidelné. Blížila jsem se a viděla, že je tam paní s kočárkem. I v té tmě bylo jasné, že něco řeší. Přemýšlela jsem, jestli se mám zeptat, zda něco nepotřebuje, nebo zda mám proběhnout. Přibrzdila jsem a ona sama mě poprosila o pomoc. Nebyla jsem si jistá, co přesně vidím - paní nad mužem, vozík, dítě, souvislosti mi moc nedocházely... A co vás tak napadne, když vidíte spoluobčanku tmavé pleti, sklánějící se nad nějakým člověkem... Okamžitě se mi vybavil příběh Rendy. Vytrhla jsem sluchátka abych si jí vyslechla - někdo přepadl vozíčkáře, ten visel z vozíku, celý sedřený, nohy měl zaklíněné pod područkou. Chlap byl obrovský, holka jak tintítko, já vyfluslá, absolutně jsme s ním nemohly hnout. Vytáhnout ho zpět na vozík nešlo, vyhákly jsme tedy nohy a položily ho na zem. On sám se pak na vozík vydrápal. Holčina pak šla dál, já mu posbírala věci, trochu ho upravila, protože tím manévrem z něj lezly kalhoty i bunda. Říkal, že ho přepadl asi 12ti letý kluk, který si ho zřejmě vytipoval v metru. Snažil se mu vytrhnout tašku, kterou měl křížem přes prsa. To se mu nepovedlo, tak mu jí alespoň vykradl a chlapa zkopal. Byla jsem docela bezmocná, ani mobil jsem neměla. Nabídla jsem se, že s ním někam dojdu, že zavoláme na Polici, ale odmítl, že je zavolá až bude doma. Poděkoval, zmáčkl tlačítko a odfrčel

Na další běh jsem neměla už ani pomyšlení a stočila to domů. Kde mám sakra ten pepřák!!!!!!!!

Z tisku
Škoda, že nejsem svědek... Policie pátrá a vypátrala

16 komentářů:

Renda řekl(a)...

Hmmm, taky dobrý. Koukám, že jedna historka stíhá druhou a to je teprve listopad :-). Ale vážně, tohle snad nemá cenu ani komentovat. Ale jak se říká, na každý prase se vaří voda a von to tomu hajzlíkovi někdo spočítá.

Martina řekl(a)...

Ach jo :( Mozna by stalo za to si najit trasy hezky mezi lidmi a nebo na pase...

Unknown řekl(a)...

To je trasa mezi lidmi :o(
Na běhátko nepůjdu, to se raději vrátím na ovál. Ale říkám si, že když se tak "řítím" ulicí, nemá snad nikdo čas si mě vytipovat (střídám trasy i časy). Co by si na mě kdo vzal? Eda dokonce možná vypadá jako paralyzér, tak si snad náctiletí násilnící dají bacha :o) A Renda radil kopat, tak bych ev. kopla. Dělám si legraci, ale je to nepříjemný.

ll řekl(a)...

Když tě tak poslouchám vzpomínam na pravidla které nám hodně dávno jeden trenér vštěpoval.
"Myslete na to že je potřeba mít čas na reakci aspon půl vteřiny ,chodtě prostředkem chodníku máte aspoň šanci vidět a reagovat."
Tak já pořad čumim po lidech a už sem se 3x málem přerazil kvůli hrbu na asfaltu příště si tam snad nakreslím čáru :)

Unknown řekl(a)...

II: To dělám a monitoruji, co se přede mnou děje, abych se podle toho zařídila (hlavně volně pobíhající pes mě většinou přinutí buď jít, nebo někam odbočit). Bylo fakt zvláštní, že jsem včera hned věděla, že se něco děje aniž bych tam pořádně viděla.

nikie řekl(a)...

Zrovna ted, kdyz to ctu, se mi nechce vybehnout, a uvazuju, ze to zas necham na vecer do ulic. Ale jak to tak ctu, motivace se vraci, dokud to pujde, budu se tme vyhybat. Nebo budu muset fakt zacit trenovat to kopani (i kdyz to mi zrovna docela de :o)))

Unknown řekl(a)...

Udržuj PACE na 3:00 min./km. To většinu potencionálních útočníků neafrického původu odradí :-)

Anonymní řekl(a)...

není to jednoduchý :-( kdyžtak budeme na oválu běhat spolu
mapo

Martina řekl(a)...

Nj, nebo si najit partaka na nocni beh... prestehuj se k nam a budeme behat spolu :)

Unknown řekl(a)...

Dnes jsem běh oddalovala seč to šlo. Pak jsem naprosto racionálně usoudila, že kdybych včera vyběhla později, odbočila o ulici výš či nešla vůbec, žila bych v sladké nevědomosti a naše sídliště bych dál považovala za oázu klidu a míru. Tomu místu se ale budu vyhýbat

Pace 3:00 min/km je dobré scifi :o))

12HonzaDe řekl(a)...

Ja ziram!!!:( Beham po ranu, samozrejme starsi strejda, co by na me kdo bral (leda muj iPhone), ale bezohlednost takovych rozmeru, to uz musi mit clovek extra zaludek.
Jen doufam, ze ho nekde drapsne. jestlize tohle dela ve 12 letech, potes, co se da cekat v dospelosti.
Preji rychly krok a kup si peprak. 12!

Unknown řekl(a)...

Myslím, že přepadnout Tě může kdykoliv kdokoliv. Stačí být ve špatný čas na špatném, místě :o(

Renda řekl(a)...

Tak bych řekl, že včera na ČT1 ve hlavních zprávách byla krátká reportáž o tomhle incidentu. Postiženým se totiž ukázal být člen hudebního seskupení Tap Tap. Vyhlásili pátání po tom zmetkovi ale vzhledem k tomu s jakým zpožděním tak to asi moc efekt mít nebude.

Unknown řekl(a)...

Až tak? Chm, snad ho chytí. Tedy: doufám!

Renda řekl(a)...

A už ho mají. A teď si smlsneme. Udělat uličku a takhle se vítá a takhle se hrozí. Trochy parafrázuju Tři veterány. Ale dneska na ČT1 ve zprávách říkali, že už ho mají. 14 letej malej hajzlík ze Slovenska. Jako bonus stihnul okrást starší ženu o kabelku a teď ho čeká holt jen deportace.

Unknown řekl(a)...

jj, kamarádka mi poslala dnes odpoledne odkaz, tak jsem ho hned přidala do té poslední věty. Jsem ráda, že ho chytili, ovšem CO BUDE? Je mu 14 takže asi nic. Čert aby ho vzal...