úterý 21. září 2010

Statistika

Mám pár úchylek mezi než patří tabulky, evidence, počítání (ne matematika), statistiky, prostě vše, z čeho můžu vyvodit nějaký závěr. I si třeba jen pomyslet: To jsou věci, kdo by to řekl! (tabulka mých výdajů).


Tuhle jsem si všimla, že je statistika součástí tohoto blogu (zřejmě nová funkce). I jala jsem se jí prostudovat a nestačila se divit. To, kolik zde mám vstupů, vidím na počítadle a dle mého to není zas tak zásadní informace, protože to nic nevypovídá - někdo sem může jít 10x denně (i když nevím, proč by to dělal), někdo přijde 1x zcela náhodně. Ale vidět, že sem chodí lidé z různých zemí, třeba z Francie, Bulharska či Brasilie! to už je jiná káva. Docela by mě zajímalo, kdo to je, jestli chodí pravidelně, čí to byla náhoda, jestli umí česky, nebo si texty dává do překladače, atd. Také vidím, že návštěvy ke mně chodí nejčastěji přes Běhej (i když se jim stále nezobrazuji na první stránce!!!!!) a Almerku (tímto jí zdravím) a úplně nejvíc při zadání hesla Třepací dort do některého z vyhledavačů. Třepací dort navštíví denně kolem padesáti lidí. To vypovídá o tom, že lidi raději mlsají a ne sportují, i když na mém blogu se pro sportovce zase tolik inspirace nenajde. Tak mě napadlo, že kdybych si založila blog:
Vzorná hospodyně

musela bych trhat rekordy v návštěvnosti.

Třeba v současnosti mohu vřele doporučit gumové koště. Na gumové koště nedám dopustit, sama mám dvě. Na gumové štětiny se nachytá úplně vše, vymetete spáry, vlasy v koupelně i naprosto neviditelné částečky kůže s informací o vaší DNA, dokonce i koberec se s ním dá zamést! Na rozdíl od jiných košťat však toto vypadá vábně i po mnoha použitích.

Další novinkou, kterou mohu vřele doporučit, je houbička od firmy VILEDA, která má na jedné straně hadřík, na druhé straně je drsná a to celé ve větší než malé velikosti. A pokud si k ruce vezmete nový CIF bude pro vás úklid koupelny či kuchyně hračka.

A na závěr recept, který zvládne i těžce vytížená žena, která právě uběhla 1/2M a hladové děti v kuchyni mlátí lžícemi o stůl.

TĚSTOVINY SE ŠLEHAČKOU, ŠUNKOU A ŠAFRÁNEM

500 g těstovin, 200 ml šlehačky, 200 g dušené šunky nakrájené na drobné kostičky (nebo kuřecí maso), sůl, nasekanou petrželku, šafrán, parmezán


  • Dejte vařit těstoviny

  • Do velké mísy nalejte se šlehačku. Ohřejte v mikrovlnce asi 1,5 min, zamíchejte a znovu 1min. ohřívejte. Osolte, přidejte šafrán, zamíchejte, vmíchejte na kostičky nakrájenou šunku (nebo osmahnuté kuřecí maso) a zamíchejte

  • Scezené těstoviny přidáme do mísy a zamícháme. Přidáme jemně nasekanou petrželku, nastrouhaný parmezán, znovu zamícháme a podáváme
Velmi dobré, lehké, rychlé a efektní. Děti to mají rádi.

2 komentáře:

Martina řekl(a)...

Těstovinky vypadají lákavě, škoda, že už jsem nakoupila na dnešek kuře na pečení :) Tak příště. Jo a na té fotce je Ti ta hospodyňka neuvěřitelně podobná :DD

Unknown řekl(a)...

No viď, celá já! Jen to gumové koště jí chybí :oD