středa 14. října 2009

Drážďany se blíží...


víš to?, napsal mi dnes kamarád. Ano, ano, vím to. A kdybych náhodou nevěděla, tak celý můj Člověk to ví: je pěkně nervozní a navíc ho všechno bolí a je nastydlý. Chudák, že? No já mu říkala: Když se zapotíš, hned utíkej domů, ať neprochladneš, ale on ne, on si chodí po sídlišti, popíjí ionťák a povídá si s kámoškou. Samozřejmě ho vzali viry útokem. Nejdřív se mu to vrazilo do zad, takže se nemohl hýbat, a pak se mu spustila rýma. Teď smrká a prská a bolí ho hlava, ale zase perfektně dodržuje pitný režim, protože si vaří bylinkové čaje s medem a citronem. Taky chodí brzy spát a hodně odpočívá. Nemá ani chuť k jídlu, ale snaží se do sebe nasoukat těstoviny i rýži, aby měl v neděli co spalovat. Obdivuji, že ještě pořád dodržuje běžecký plán... to je tedy blázen, mě by teď nikdo ven nedostal. Strašně se ochladilo, prší, sněží, fouká, prostě konečně normální podzim se vším všudy.

A těším-li se? Těším se i netěším, abych byla upřímná. Na jednu stranu mi vše hraje do karet - mám naběháno, je zima, možná bude pršet, nepoběžím v Praze. To mi vyhovuje a nic mi tedy nebrání vše naučené uplatnit. Na druhou stranu... Ne, holka, žádné "na druhou stranu"!!!! Koukej pořádně běžet a nemudruj nad nesmrtelností brouka. Pěkně levá pravá, levá pravá, nádech, výdech, uf, uf, makej! Makej!!!!!
(nekřič na mě Člověče, budu dělat, co můžu)

18 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na jednu stranu..., na druhou stranu... a na třetí stranu...

bude to pěkný závod.

Držím palečky ať vše dopadne ke spokojenosti.

koyama řekl(a)...

Počkej! Jak to myslíš, normální podzim se vším všudy?? Já měl pocit, že dorazila zima...

Anonymní řekl(a)...

Držím palce na rukou i nohou :-)

Unknown řekl(a)...

Děkuji předem za všechny palce. Moc a moc a moc

Unknown řekl(a)...

Koyama:
No mě přijde divný podzim, když je venku 27 stupňů, ale je pravda, že ten nástup byl přeci jen o něco rychlejší. Ale však si zvykneme...

Anonymní řekl(a)...

Hlavne se udrz v dobre nalade a zdrava a at se Machy uzdravi, to mu fakt drzim palce, to by byl konec, kdyby padl i on :) Btw David nepojede, ale pojede fandit segra :)
M.

machy řekl(a)...

Kdepak, Machy je a byl zdráv. Dokonce jsem včera uběhnul svoji první desítku od června. S časem jsem byl spokojen, takže ještě trochu strečinku a jde se na věc.
A tímto děkuju běžecké celebritě Leoně, že mě vytáhla do Dresdenu ;)

Unknown řekl(a)...

Machy je nemocný? Machy, Ty jsi nemocný?
Spíš Sára s tím svým kolenem mě štve, ale nechce si to nechat rozmluvit.
Dobrou náladu beru s sebou, ale bude třeba jí ze mě nějak vydolovat ;o)

Unknown řekl(a)...

Machy, co bych neudělala pro Tvou duševní pohodu a fyzičku ;o))

P.S. Bereš si běžky?

machy řekl(a)...

Zatím to vypadá na dost kvalitní odvod tepla a jak jsem sledoval počasí, tak déšt v nule je už i docela luxusní chlazení :)

Unknown řekl(a)...

Hm, chumelí se, chumelí, ani Dresden není ušetřen. V sobotu tam má být +1 a lehký déšť, to si to užijeme.
Řeším oblečení. Tedy už jsem ho vyřešila a tuhle i venku vyzkoušela. Snad jsem se rozhodla správně a ne jako v březnu. Maximálně pak lehnu se zápalem plic...

koyama řekl(a)...

Já jen doufám, že tam vůbec dojedeme. Dálnice okolo Petrovic zasněžená a my máme letní gumy. Škoda, že nejsou Drážďany o týden později. Už ve středu má být dvanáct.

Unknown řekl(a)...

Jedete tam taky? No to se nás tam sejde "znýmých" :o)

Sněžení má přestat, budeme tedy doufat, že se tam sejdeme všichni v pořádku

Anonymní řekl(a)...

Tak ja jsem to spatne pochopila, tak to se omlouvam za zmatek :) To jsem rada, ze jsme vsichni OK zatim :)
Btw my budeme mit zimni gumy, heč.
Vy se behem zahrejete, ale co tam budem delat my nebezci, to teda fakt nevim :) Asi zmrznem.

koyama řekl(a)...

Už jsem to, myslím, někde psal. Od roku 2004 chci podzimní Drážďany běžet. V roce 2004 jsem měl v plánu maraton a vybouchl mi odvoz. V dalších létech vždy půlmaraton a tam mě zradilo zdraví(koleno, pata, sedací sval a loni angina). Letos jsem chtěl smůlu prolomit desítkou, ale vinou achilovky si pořád netroufám. Takže jedu i s malým jako doprovod Dáši pokusu dostat se na maratonu pod 4. Ale jak sleduju počasí, bude to mít (nejen ona) nesmírně těžký. A vím o čem mluvím (své 3 maratony jsem běžel v: 1.) +7°C a vytrvalém dešti; 2.) v 0 až +4°C, čerstvém větru a občasném sněžení; 3.) v náhlém dubnovém vedru +30°C). Budu Vám všem mačkat palce (snad) na místě.

koyama řekl(a)...

Teď mi došlo, co jsem napsal. Samozřejmě budu mačkat svoje palce. :D

12HonzaDe řekl(a)...

Skvelej blog, dostaly me tvoje hlasky i sekce pro pobaveni:).
Drzim palce na Drazdany!Uzij si to!!!

Almerka řekl(a)...

Přeju hodně sil a štěstí! Nejen na zítřek.
Moc krásnej a inspirativní blog. Díky!