úterý 28. července 2009

Nová hračka

Asi jako každá druhá holka i já mám dar nerozumět technickým hračkám. To mi ovšem nebrání, abych si je nekupovala. Naopak. Důkazem toho je spousta nepoužitých návodů k použití od všeho možného, které jsou ale dle mého psané nějakou záhadnou řečí, takže je ani nezkouším prostudovat. Většinou se řídím heslem: Až když selžou všechny varianty, kouknu se do návodu (a když už ho náhodou čtu tak v němčině, protože v češtině tomu nerozumím už vůbec, kdo ví, kdo to překládá), ale k tomu nedojde, protože mě stačí ke štěstí, že hračku umím zapnout, vypnout, přepnout a dobít. Se zbytkem neustále někoho otravuji a činím ho tak potřebným.

Na závodech v Německu jsem si u jedné holky všimla na tričku maličkého iPodíčka. Velice mě zaujal a říkala jsem si, že je to zřejmě jen ovladač k velkému iPodu, který má někde schovaný. A pustila jsem to celé z hlavy. Občas mi sice ten obrázek proběhl hlavou, ale nechávalo mě to chladnou. Včera jsem si na něj vzpomněla ale o něco naléhavěji a tak jsem zadala do Googlu dotaz, abych se na něj koukla z blízka. Nevím, jak ty náhody fungují, ale jako první odkaz vyskočil ten, který jsem potřebovala a jehož nadpis Připni a běž mluvil sám za sebe. Recenze stará sice 2 roky, ale dozvěděla jsem se z ní vše potřebné. Trochu mě brzdila "vyšší cena", ale zadala jsem další dotaz a zjistila, že cena zas tak vysoká není a hned jsem si ho objednala. A protože chci vždycky všechno HNED, nechala jsem si ho za malý poplatek přivézt kurýrem do práce.

Jedním slovem krása. Rozplývala jsem nad nad tím růžovým zázrakem jak malá, připínala jsem ho kam se dalo, dokonce jsem ho hned zprovoznila a nechala si do něj natáhnout pár písniček na cestu na chatu. Objektivnější recenzi budu moci napsat až se s ním líp seznámím, ale myslím, že pro mou potřebu pouhého přehrávání písniček při sportu jsem nemohla udělat velkou chybu. Zatím jsem s ním strávila necelé tři hodiny poslechu a stačilo mi, že když jedu na kole, slyším, co se kolem mě děje, ale přitom to nemám nijak potichu, sluchátka drží a ovládá se jednoduše. No, takže to je asi celá recenze :o)

Jak jsem tak dnes četla, nejsem jediná, kdo si včera pořídil novou hračku, takže: ať nám slouží jen k radosti!



A protože mám teď nějaké růžové období - dávám si sem bonus v podobě PINK

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

dokup si Nike soupravu k iPodu a už se nikdy nezastavíš :)
Radek

Unknown řekl(a)...

O tom jsem kdysi dost vážně uvažovala, ale pak jsem jednou narazila na porovnání všech možných měřítek a NIKE změřil úsek 10ti km o 1,5 km méně! No to si při svých "objemech" vůbec nemůžu dovolit, vždyť bych si neměla co zapisovat :o) Na prvním místě té hitparády byl SUUNTO tak jsem si T3 koupila.

Radek Narovec řekl(a)...

není to tak zlé, pokud běháváš vyrovnaným tempem (předpokládám) a spíše po rovině. super je jednoduchost a hravost následného zpracování dat na webu.

ale už přestanu dělat reklamu :)

Unknown řekl(a)...

Tady se reklama dělat může ;o)

U nás je rovina jen na ovále a na něm sice běhám, ale velice nevyrovnaně, protože na něm "trénuji". Zbytek běhám na naší sídlišťové lochnesce. Takže: neměl by se strojek spíš přizpůsobit mému běhu, než já jemu?