středa 3. prosince 2008

Karneval

Skoro každý rok pořádáme ve firmě u příležitosti vánočního večírku karneval. Už jsme vystřídali docela hodně témat - např. historické postavy nebo pyžamové párty - a vždy se u toho výborně bavíme. Letos se mi do ničeho nechtělo, ale lidi si víceméně vydupali navázání na tradici. Tak jsem tedy vyhlásila (po malé anketě) téma - Beach Party. No ouvej! Každému se většinou vybaví plavky, opálená těla a exotické drinky. Mě se vybaví pohroma, špeky, co na sebe. Budu muset téma pojmout hodně z nadsázkou.
Stoupla jsem si před zrcadlo a napadaly mě kostýmy jako - plážový míč, odpadkový koš, sumo-zápasník na dovolené apod. Nic mi není, do ničeho se nevejdu, nic mě nenapadá. Propadám depresi a panice. Až dnes jsem si zavolala s Miladou a jak jsme se tak bavily vymyslela jsem, že bychom mohly jít za Pobřežní hlídku. Ještě bychom přibraly 2 holky v našich letech a v našich rozměrech a jednoho kolegu Mitsche . Ovšem sehnat červené plavky a plováky bude asi oříšek. No ale nechám to na Miladě, když jde o recese má super nápady.
Uvítám další podněty, večírek je až někdy 18.12. (to pro případ, že by sem náhodou zase někdo někdy zabrousil :o))

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

My budeme mít letos večírek 20. a na karnevalové kostýmy se inspirujeme na internetu. letošní téma jsou piráti, tak nějakou tu šavli a bambitku, možná klípec na oko