pondělí 6. října 2008

Reklama


Na svých stránkách můžu dělat reklamu komu chci, že? Tož tedy: Od středy je u Tchiba velká akce Běhání bez limitů a mají v nabídce opravdu hodně dobrých věcí za rozumné ceny. Odkud vlastně vím, že jsou to dobré? No protože už měli podobnou nabídku loni a tak jsem si nechala koupit vybavení na zimu - bundu, tepláky a mikinu, a celou zimu vše testovala. Test dopadl na výbornou a proto si troufám jejich výrobky doporučit dalším spotřebitelům.
A protože takových věcí není nikdy dost, sestavila jsem si dle jejich katalogu další seznam pro letošního Ježíška. Protože ještě nemám: vestu, triko s kapucí, krokoměr, ponožky....

P.S. Tak jsem odpoledne naběhla do Tchiba a nebyla jsem sama. Fakt se tam motala spousta lidi. To by jeden neřekl, kolik je na Čerňáku sportovců :o)) Tak jsem šla raději do Globusu, kde má Tchibo odděleni a v klidu se tam rozhodovala. Nejdřív se mi nic nelíbilo a tak jsem si vzala jen krokoměr. Pak jsem prihodila i zateplené triko s kapuci a dlouhým rukávem a tílko. A dobre jsem udělala - hlavne to s dlouhým rukávem je moc ááááááách, úzasnéééééé. Uz aby mrzlo...

Žádné komentáře: