středa 25. června 2008

Botky samochodky

Toto jsou mé botičky na běhání. Tady neběžím, tady zevluju. Před během, při běhu, ani po běhu focena nejsem. Ještě že!

 



 
Posted by Picasa


Popis:
Asics Gel - DS Trainer 13 W

Obuv určená pro elitní a výkonnostní běžkyně, kteří hledají lehkou běžeckou obuv pro rychlostní trénink a závodní podmínky. Vhodná pro běžkyně se supinací a lehce nadměrnou pronací (mírně propadlá až středně vysoká klenba). Nabízí technologie redukující váhu jako jsou DuoSole, Trusstic System...

Svršek:

Syntetická kůže, vysoce prodyšná síťovina, Biomorphic Fit, 3M odrazový materiál na patě.

Podešev:

I.G.S. systém, Solyte mezipodešev, DuoMax, viditelný gel v zadní části, gel v přední části, Space Trusstic, Propulsion plate, AHAR+ v zadní části, DuraSponge rubber v přední části, DuoSole, vyndávací děrovaná stélka EVA sockliner-Ortholite. (stélka, která eliminuje otlaky chodidla a svou antimikrobiální úpravou zamezuje tvorbě plísní.

Váha: 216 g

Když jsem si je vyhlédla na netu, byly tak novou novinkou, že jsem se o nich dočetla jen to, kolik stojí. Že jsou pro ELITNÍ běžkyně :o)), jsem se dozvěděla dnes, chicht. Ale těžko říct, jestli bych se rozhodovala jinak. Jsem přeci jen žena marnivá a tak u mě rozhodoval především vzhled, taky mě zaujalo slovo novinka a gel. Že jsou prostě skvělé jsem zjistila hned při prvním výběhu. Běhaly se mnou po ledě, po sněhu, v bahně, na suchu, po lese, na trávě, po štěrku, po asfaltu i po schodech, takže je můžu doporučit všem, kdo k metě ELITNÍ teprve míří. I když by se mnou zřejmě kdejaký profesionál nesouhlasil....

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zaujala mě ta technologie redukující váhu - to se týká cvičenky nebo botěnky ? :)

Unknown řekl(a)...

Botěnky, mou váhu bohužel nezredukovala. Ale šlo o to, zůstat přes zimu zdravá a toho jsem docílila. Tteď neběhám a smrkám! Tak, to mám za to, že jsem lenoch a nehce se mi běhat za světla a za tepla...