úterý 8. dubna 2008

Upřímnost nade vše

Dnes se za námi zastavil kolega z Moravy. Prohlédl si mě od hlavy k patě a povídá:
"Sluší Ti to. Takhle baculatá už jsi byla, viď?"

Grrrrr, bleeee, bééééé. Ani nevím, která písnička by nejlépe vyjádřila mé pocity

Co třeba tahle?

http://www.youtube.com/watch?v=6S-_5ZjLHKc&feature=related

Jako že je mi to jedno... :o))

Na druhou stranu jiný kolega se tu před chvilkou zastavil s kyticí gerber a karafiátů, prý za to, jaká jsem pořád milá.

Copak je to za den? Kouknu do kalendáře.... úterý, 8.4., svátek má Ema, Den Romů, dorůstající Měsíc v Býku... na první pohled nic extra.

Jé, kytička, to mám radost. Jé, já se mám, to je milé. To asi neusnu :o))
P.S. Manžel mi řekl, že kdyby mě viděl jen v práci, tak by mi taky nosil kytky. Jak to asi myslel? :o))


Žádné komentáře: