čtvrtek 28. února 2008

Konec běhání?

V pondělí bylo nádherně a tak jsem se moc těšila, až si půjdu zaběhat. Jenže teplo vylákalo ven snad všechno obyvatelstvo z širokého okolí a vnuklo jim myšlenku, že nejlépe jim bude na "mém" hřišti. Musela jsem tedy počkat, až padne milosrdná tma a lidi si půjdou dát večeři. Jenže ono se jim venku líbilo i ve tmě... No tak jsem dala spát dítě a asi ve 1/4 na 8 jsem vyrazila. Vyběhla jsem jen v mikině a zde se ukázaly další problémy - kam si mám dát všechny potřebnosti - klíče, mp3, stopky a kapesník? Aha! To budu muset domyslet. Zatím tedy třímám v pravé ruce mp3, v levé klíče, stopky jsem nechala doma a kapesník mám za gumou od tepláků - pohled pro bohy. Pozdní hodina a všechny tyhle úděsné přípravy mě nějak připravily o elán a tak jsem uběhla jen 16 koleček. Asi bych měla nějak překonat stud, že?
A je tu středa a k mé velké radosti se ochladilo. Znamená to, že lidi zalezli a můžu si vzít bundu :o))
A protože mám radost, a protože jdu běhat po šesté hodině, uběhnu docela v pohodě 20 koleček (5 km). Vydatně mi v tom pomáhá pár písniček, které jsou pro běh naprosto nej, mají úžasný rytmus.. No co to budu popisovat - zde je jedna z nich:



Jo a proč že ten nadpis? No, protože podmínky pro to, abych vyběhla, musí být následující: tma, zima, sucho (ale budiž třeba i mokro), vylidněno a žádní psi v dohledu. A tak mi blížící se jaro zřejmě udělá čáru přes rozpočet - bude světlo a přelidněno. Co s tím? Budu se muset nějak nad to všechno povznést... Ale JAK?

Žádné komentáře: