pátek 30. května 2008

Děs v posilovně 2

Sice jsem seznam děsů v posilovně psala dávno, ale to ještě nebylo tak pěkně teplo jako teď, takže jsem zapomněla ještě na tílko. Kupodivu mě k tomu přivedl kolega, který přišel ze stavby a měl na sobě tílko a šortky a opravdu vypadal nevábně. Večer jsem byla cvičit a jeden z hlavních nešvarů - papučky na nahé noze - se tam vyskytl hned 2x. Nevím, třeba to někomu nevadí, ale můj názor je, že do posilovny patří tenisky a sportovní oděv vůbec. Tílka a žabky nechť pánové nosí na pláž.
*
Pokud bych shrnula květen - bída. Nejdříve krásný rozjezd v podobě výletů na kole, ale pak nastoupila rýma, která mě na 14 dnů totálně vyřadila z provozu a se sportem byl ámen. Tento týden jsem byla 2x cvičit a díky slunečnému počasí to vypadá, že k nějaké aktivitě využiji i víkend. Ale to už bude červnová kapitola. Sečteno podtrženo - ujela jsem cca. 200 km, uběhla jsem asi 23, a 2x jsem byla v posilovně. Čili nic moc.
***

Žádné komentáře: