středa 17. března 2010

Jak jsem agitovala...

byl jeden z článků, který se v rámci mé přípravy objevil loni před 1/2PIMem na Běhej.

Letos jsem své sítě rozhodila znovu, pomohli mi i ti už lapení a tak jsme dali dohromady celkem tři firemní štafety (dvě z kluků a jednu z holek) a dva jednotlivce, kteří poběží celý půlmaraton. Jsem jedním z těch jednotlivců, byť se mi v Praze vůbec nechce běžet. Mám tento závod zasunutý úplně vzadu v paměti a nerada na něj myslím. Byl to můj nejtěžší závod vůbec a tak se té trasy a toho všeho naprosto přirozeně velmi bojím.

Protože nás běží tolik mnoho, bylo potřeba nás i nějak odlišit abychom nesplynuli s davem, máme tedy i své firemní dresy. Je zajímavé, že sehnat 14 stejných funkčních trik v různých velikostech a pro různá pohlaví nebylo moc jednoduché. Nakonec jsem uspěla u firmy Vavrys, která trika poslala i velmi rychle, a dnes už každý z nás triko doma testuje.



Na obrázku vypadala ta oranžová tak nějak normálně, ve skutečnosti ale jásá na všechny strany. Dá se říct, že budeme vypadat jako veselí běžící metaři :o)

****

V současnosti se mi do mp3 dostaly, tedy - já SAMA jsem si je tam nandala!!!!, písničky Blondie. Jsou naprosto úžasné. Ne na všechny se dá normálně běhat, tak si u nich procvičuju abecedu či jinak skotačím. Tady jedna z nich.


2 komentáře:

R V M řekl(a)...

Tvůj minulý půlmaraton v Prace i celou přípravu jsem sledoval jako zanícený čtenář.
A protože se převlíkám jako jeden z posledních, tak jsem ještě stihl zareagovat na to oteplení a šel jsem do trenek a trika s krátkým rukávem, takže mě to horko nepoložilo, jako spoustu ostatních.. letos bude zima, pršet a foukat vítr.
Pokud ne, budu zase příjemně překvapen :-)

To triko je supr, hledám podobné v oranžovém nebo žlutém.. Prostuduju webovky. Dík za tip.

Unknown řekl(a)...

Aha..takže se známe už dlouho? :o)

Letos, i kdybych měla na startu zmrznout, běžím jen v tom triku a kraťasech. Ať si předpovídají co chtějí... :o)

Triko mírně chladí - píšou. Zatím ho nosím jen přes nátělník tak to neposoudím. Jestli ale o víkendu bude tak teplo, jak hlásí, bude příležitost ho otestovat. Kluci ho nosí do haly a pochvalují si ho. Tak si taky dobře vyber.