středa 26. března 2008

Velikonoce

Letošní Velikonoce se dají shrnout do jednoho slova - zima. Dobrá přidám další - vaření, vaření, vaření, praní, žehlení, úklid, nákup, vaření.... Uf, ještě že se jednalo jen o 3 dny, jinak by mě asi šlehlo. A teď nemyslím koledníka s pomlázkou :o)
Co se týče sportování, nezahálela jsem. Tedy zahálela, ale jen v sobotu (a v pátek, to jsem byla zmožena oslavováním svého svátku, chi). Mít svátek je prima, protože donutíme své blízké dát nám něco, co bychom si jinak koupili sami. Takže jsem dostala naprosto úžasný hrnek s konvičkou a sportovní hodinky s chronometrem. To prvé bylo úžasné jen na první pohled. Vlastně ani druhý pohled neodhalil žádné vady. Ovšem když jsem si poprvé chtěla nalít čaj, byl prakticky všude - tekl horem i dolem. Pokusy se studenou vodou ukázaly, že je nemožné čaj nalít a nerozlít. Leda by byla konvička naplněná jen do poloviny. Takže jsem to vyřešila tak, že piju rovnou z konvičky (má obsah jednoho šálku) a je klid. Hodinky jsem si přála už dlouho, i když jsem ne dost jasně specifikovala, cože vlastně skutečně chci. Chtěla jsem totiž, aby mi i počítaly uběhnuté vzdálenosti. No, tak tyhle to tedy nedělají, ale jinak mají docela dost funkcí, které ale zatím neumím ovládat :o)
Puls počítají super, ale jen když stojím. Když běžím, tak mlčí ... Co je ale důležité, že stopují a nestávkují jako ty mé předešlé. Jo, ještě mají další vadu - jsou hrozně obrovské. Kdyby mě někdo přepadl a já ho s nima praštila do hlavy, tak je útočník na místě zneškodněn. Tyhle všechny nedostatky ale nesmím říct na hlas, protože by mi manžel řekl, že mi příště nic nekoupí. První výběh po třech dnech lenošení jsem měla tedy až v neděli večer a už jsem se moc těšila. Tentokrát jsem vybíhala s tím, že musím uběhnout alespoň 5 km (většinou si řeknu 3, to jde uběhnout vždy) a nakonec jsem uběhla 6. Chtěla jsem si dát ještě kolečko navrch, ale už jsem fakt nemohla. Jo a měla jsem společnost - kde se vzal, tu se vzal, na trávníku člověk. Nacvičoval tam nějaké prosto cviky s pérem (s takovým tím natahovacím jak měl Spejbl) čímž mě velice vylekal, protože jsem si nejdřív myslela, že třímá vodítko a pes volně pobíhá kolem. Myslela jsem si, že se rozcvičuje před během a styděla jsem se, že já svou přípravu odbudu několika úklony do stran, zatímco on asi dvacet minut cvičil. Ale pak najednou zmizel a ani neběhal. Asi ho odradilo mé úžasné tempo a ladný pohyb nahou :o))
V pondělí jsem šla zase s cílem uběhnout 3 km :o) Tentokrát po hřišti běhaly čtyři stíny a hrály fotbal. Jeden ze stínů mi po sedmi kolečkách vystřihl poklonu za výdrž, což mě neuvěřitelně povzbudilo. Další kolečko si mě zase odchytil (běhal si pro míč) a ptal se, kolik vydržím. Nechtělo se mi konverzovat, tak jsem jen houkla, že nejvíc 24, ale většinou míň. Pak mi bylo ale blby odejít po 12ti, aby si nemyslel, že kecám, a uběhla jsem 4,5 km. Doma jsem s velkým nadšením vyprávěla, jak je úžasné mít "diváky", ale žádně žádná reakce. Chm, čekala jsem třeba: Tak já půjdu příště s Tebou, nebo tak něco, ale nic, jen úšklebek.
Včera jsem si našla stránky o tepové frekvenci
a zjistila jsem, jak tedy s naměřenou hodnotou pracovat. Odpoledne jsem si byla zacvičit abych jen neběhala.
No a co je ještě důležité - najela jsem na svou dietku, kterou mi před lety naordinoval trenér a skoro ji dodržuji. Říkala jsem si, že když to napíšu do éteru, tak se mi bude třeba líp dodržovat.
Přísná dieta

3 týdny – 2 kg, spojit s d tréninkem 4x týdně, důležité: na závěr tréninku 20 min kolo.

1. den
500 g brambory
500 g čínské zelí
200 g rajské (okurka, paprika ….)
500 g filé (vařené ve vodě)
2 ks vařený bílek

2. den
1 balíček Rácio
200 g brambory
200 g čínské zelí
400 g krůtí prsa

3. den
125 g rýže (1 sáček)
400 g kuřecí prsa
500 g čínské zelí
Opakovat
Doplňky: každý den vypít 3-4 litry vody, 500 mg vitamín C, multivitamín
Zatím jsem několikrát zhřešila - Toffife a Milka - ale jen maliličko (dobrá, vím, že je to špatně, budu se víc snažit)
No, a to by snad bylo vše k letošním Velikonocům :o)

Žádné komentáře: