středa 11. srpna 2010

Ohlédnutí za červencem

Červenec byl neuvěřitelně horký a úmorný. Nedalo se nic, jen ležet někde ve stínu a čekat, až slunce zapadne za hory, ale noci byly prakticky stejně horké jako dny, takže o kýženém ochlazení si člověk mohl leda tak nechat zdát. Přišlo mi, že nic nedělám, že se mi nic nechce a hlavně mi došlo, že léto je krásně rozmanité a jen běhat mi nestačí. Lépe řečeno: chtělo se mi dělat cokoliv jen ne běhat. A podle toho to vypadá:

Běh: 141 km
Kolo: 137 km

6 komentářů:

s0cketka řekl(a)...

Ta cisla s tim textem moc nekoresponduji .)

Pulec řekl(a)...

Těch naběhaných mělo být daleko víc :o(

s0cketka řekl(a)...

ja mam polovinu a to nemam pocit, ze cervenec bych uplne flakala :D

Running Village Metrosexual řekl(a)...

Přesně, těch kilometrů je neuvěřitelně mnoho.. Mám o něco víc než polovinu a je to na mě a na to póčo v červenci až dost.
Takže se nepodceňuj :-)

Lehký krok!

Pulec řekl(a)...

Já se nepodceňuju, ale když vím, že jsem do toho nedala vše, spousty běhů jsem vynechala a přitom se připravuji na maraton, kde ty objemy musí být úplně jiné, tak mám prostě pocit, že to flákám.

Running Village Metrosexual řekl(a)...

Všechno nejde dělat na sto procent.. Ještě máš čas:-)