pátek 31. října 2008

Říjnové ohlédnutí

Říjen byla všehochuť.
***
Začal tím, že onemocněl Martin. Nejdřív jen tak lehce - rýma a kašel. Tak jsem nasadila bylinky a kapičky, ale i tak se to přehouplo do zánětu středního ucha. Bděla jsem u něj, do práce chodila jak praštěná a doufala, že se brzy uzdraví. Přes den pak hlídala babi. To všechno se událo před výletem, kam se přihlásilo přes dvacet lidí a mě bylo docela smutno z pomyšlení, že bych jakožto iniciátor a pořadatel nejela. Nakonec jsem jela, ale výčitky jsem měla (už ale neměl teploty a byl v pohodě). Výlet samotný super - viz zápis. No, a zbytek měsíce klídek a piánko, hlavně jsem konečně měla čas zase trochu sportovat, na což jsem v první půlce neměla čas.
*
Martin kromě jiného oslavil své čtvrté narozeniny a byl u zubaře, Sára měla svátek, já stihla kadeřníka, pedikúru a kontrolu na plicním (zvedla mi dávky), no a velký kluci zdárně studují.
*
Posledních pár dnů začal Martin opět smrkat. A to už jsem se zdravě naštvala a řekla si, že ho budu otužovat stejně jako sebe. Čili pobyt venku za každého počasí (vycházky ve školce nejsou dostačující) a vlažné sprchy. A taky jsem mu koupila Echyňáčky na podporu imunity. Zatím jsem s ním byla 1x běhat - uběhl 3x250 m, a Nicolas s ním 1x hrál fotbal.

Říjen v číslech:
Posilovna: 8x
Kolo: 125 km
Běh: 9 km (bída, kaju se, ale nebyl čas)
Pochod v přírodě: 34 km

A douška na konec: Přibrala jsem 2 kila :o))

Žádné komentáře: