úterý 2. září 2008

Konec podpatečkům

Včera jsem si to přihasila k lékaři (vlastně to byl malý trénink na večer, protože mi ujel bus a já měla asi 10 minut na přesun z práce na Parník) a pak mu líčím své strasti a bouli na noze a on se jen mrknul směrem k zemi a povídal: Vysoké podpatky a ploché nohy! Jak chcete, aby Vás nic nebolelo? :o(
No, takže budu chodit po ulici jak ustřelené kecky v ortopedických botách, fakt sexy.
Večer jsem byla běhat a snad poprvé se mi povedlo uběhnout plánovaný úsek (5,5 km) v kuse, bez přestávky či chůze (poprvé co jsem znovu začala). Čas sice 41 minut, ale co, není to jedno? Hlavně že se mi běželo dobře. Nevím jak běhat, abych dělala delší kroky a tím zrychlila, ale myslím, že to přijde samo. Zatím to nebudu hrotit. Teď mi stačí, že jsem schopná trasu uběhnout a na konci i zrychlit.

Žádné komentáře: