pondělí 2. května 2011

Duben 2011

Krásný měsíc, že? Všechno se zazelenalo, všechno rozkvetlo, počasí neustále nádherné (hlavně v dny, kdy jsem si zaběhala na veřejnosti), prostě jaro jak má být.

Jestli něco zbožňuji tak je to příroda. Kdysi jsem se těšila, že až se naučím běhat a uběhnu v kuse třeba deset kilometrů, vydám se běhat právě do lesů, na luka a po nekonečných polních cestách. Bohužel, jako běžec v přírodě jsem ještě víc vyřízená než běžec ve městě. Děsně mi to nejde - povrch nepéruje, všude hmyz, a především již zmíněné nekonečno. Vidím cestu, která se vine¨a láká k proběhnutí, ale tempem, kterým jsem schopná po takové cestě běžet, po ní běžím velmi velmi dlouho. A nebaví mě to. Baví mě mé město, mé pevně dané úseky, cesty, které pruží. Kličkuji mezi zaparkovanými auty, nadávám na psy, dělám, že nejsem, když vidím hlouček puberťáků. Ale každou chvilku přijde nějaká změna, takže není čas myslet na to, že se mi to vleče. Teď za světla se navíc stejně jako loni kochám zahrádkami či nespoutanou přírodou. Je to krása. Ty chvilky v podvečer opravdu můžu, lépe řečeno, nemůžu se jich nabažit. A nekonečné cesty si nechám na kolo. Posvištím s větrem o závod, polknu pár much a bude mi skvěle.

Přišlo mi, že duben jsem tak trochu proflákala, proto jsem byla docela překvapená svými "objemy".

Běh: 143 km
Chůze: 39 km (trochu/dost jsem polevila)
Kolo: 38,5 km - zatím jen výlety na zmrzlinu, ale už se těším na nějaký pořádný výlet

9 komentářů:

1bubobubo řekl(a)...

Nelam si hlavu s tím, že běžíš vinoucí se cestu velmi dlouho :o) o to déle máš šanci se kochat okolní přírodou :o)
Ale máš pravdu, na kole to má také své kouzlo. A vím určitě, že patříš do kategorie"veselý cyklista" protože se stále usmíváš :o) Tak že mouchy budou nejen polknuté, ale i přilepené na zubech :o)))

12HonzaDe řekl(a)...

No asi problem je, ze mas kolem sebe "rovinu".. V tomto smeru je Prokopak naprosto skvely, protoze nevidis daleho a furt se to vlni:).. S temi mouchami je to pravda. jjo, obcas se pri behu clovek i "naji".. MSF! 12:)

R V M řekl(a)...

Jsi městský běžec.
Mě to jednou za čas taky vyhovuje.. Ale už mám připravený nový krosový boty a už se do lesa těším :-)

Machy řekl(a)...

V poslední době jsem začal běhat "Off the beaten track" a co trasa, to objev: Kbely, Satalice, Vinoř, Klánovice.. A říkal jsem si: tady musím někdy vytáhnout Leonu. Už zavazuj tkaničky :)

Unknown řekl(a)...

Bubo, já si s tím hlavu nelámu, rovnou se tomu vyhýbám :o)

12: Ale to bych zase řešila ty kopce... J8 mám prostě pořád něco :o)

RVM: Možná, že v lese by nebyly od věci ty žabí boty, jeden by splynul s přírodou...

Machy: Ha, to je mi výzva. Klánovice ani ne, tam bych asi nedoběhla, ale Vinoř a spol mě zajímají. Vede tam nějaká dobrá cesta? Já znám jen silnici, po té se mi ale nechce. Mohla bych tam běhat i o polední pauze

Machy řekl(a)...

Po cestě nemusíš. Ulicí Za černým mostem přeběhneš přes zárodek Vysočanské radiály a kolem letiště (s krásným výhledem na prezidentský speciál a vládní letku) se stočíš doprava. V ose ranveje je cesta - naváděcí dráha, která tě dovede do Satalic a přes kousek zástavby se pak už můžeš vnořit do Vinořského parku. Jsou to necelé 4 kilometry. Pak se dá třeba alejí do Vinoře.

Unknown řekl(a)...

Aha, no to mám tady u nosu a vůbec jsem netušila, že je tu nějaká stezka, vím jen o silnici, kde frčí jedno auto za druhým. To musím vyzkoušet, díky za tip

Jitka Sečková řekl(a)...

Tak to s těmi cestami mám úplně stejně a taky raději běhám po městě. Naštěstí jsem na kraji města, tak tu není takový provoz. Takže úplně chápu a rozumím... ;-)

Unknown řekl(a)...

Jitko, my jsme taky na kraji, takže jsem jednou nohou ve městě a druhou v zeleni, je to paráda, fakt mi to vyhovuje. A těším se, až si vyzkouším tu novou trasu od Machyho, ta je myslím taky taková napůl.