pátek 30. dubna 2010

Ohlédnutí za dubnem

Duben byl. To je asi jediné, co si z něj pamatuji.
*
Je to teď jak při jízdě vlakem. Sedíte pohodlně usazení v kupíčku první třídy a za oknem ubíhá život. Vidíte místa, vidíte lidi, vše se jen mihne, nestačíte nic zachytit. Obraz střídá obraz, když se zasníte, splyne do jedné dlouhé barevné šmouhy. Přestanete vnímat, protože nestihnete zpracovat to, co vidíte. Když ale zvednete oči a kouknete se do dálky, vidíte vše jasně a zřetelně. Města, vesničky, vinoucí se řeky, zelené lesy, pasoucí se srny, osamělé postavy. Vidíte cizí životy a vlastně ten svůj. Stačí zastavit. Tak tahám za záchranou brzdu a zastavuji vlak, který se žene krajinou. Chci si prohlédnout ta města, pohladit řeku a vdechnout vůni lesa.
*
  

Duben je ale třeba měsíc ztracených kil, přesněji řečeno sedmi kil, která jsou vidět ať už zdálky nebo zblízka.  Jsem se sebou spokojená, protože nebylo jednoduché se jich zbavit a já to vydržela. Vejdu se do věcí, které jsem si kdysi v zápalu nějaké slaboduchosti nakoupila a vypadala v nich jak špekáček. Teď na mě všechno plandá a tak musím chodit do skříně Sáry (ta má opravdu radost).

Běžecky to byl měsíc slabší, za což může především zánět nosohltanu, který mě už desátý den trápí a tak neběhám. Ještě předtím jsem si ale zaběhla krásný, i když trošku těžší, půlmaraton, s jehož výsledkem jsem byla spokojená. Ze všem mailových gratulací mě nejvíc potěšila kamarádka, která mi napsala: Když jsem to četla, měla jsem pocit, že jsi na té trati strávila týden a ty jsi to běžela vlastně stejně jako v Praze" :o)

Naběháno celkem 117,7 km

8 komentářů:

R V M řekl(a)...

Ty jo, 7 kilo za měsíc. Je to vůbec možný? :-)
Je.
Brzo se uzdrav! Brzo vstávej! Brzo vyběhni!

Anonymní řekl(a)...

A jak se Ti to povedlo ? To je úplný zázrak.

Unknown řekl(a)...

Abych byla upřímná - hubnutí začalo v březnu, ale v dubnu se teprve naplno projevilo.

S tím zdravím nevím, nevím, nic nepomáhá - žádné bylinky, žádné pastilky. Asi si koupím slivovici jako Renda :o)

Unknown řekl(a)...

Jak se mi to povedlo? Tuna zeleniny, rýže, hodně drůbežího masa, hektolitry vody bez bublinek, nic sladkého + pohyb. Prostě boj s vůlí

12HonzaDe řekl(a)...

Ty kraaaso!!! Vzdyt jsi byla hubena uz pred tim. To hubnes za cely pribuzenstvo?:)
No dobra inspirace, zrovna jsem si rikal, ze takova 3-5kg by me posunuly na idealni bezeckou vahu:), to by se mi bezely maratony uplne sami:).
Jinak jak u nas... Vse kolem miha jako ve vlaku nebo zrychlenym filmu.:) At se dari! 12:)

Unknown řekl(a)...

No no, uber... Hubená jsem byla před X lety, ale ne teď. Do ideální běžecké váhy, tedy existuje-li, mám ještě kus cesty.

Anonymní řekl(a)...

Máte můj obdiv po všech stránkách. Já jsem absolutně nesportovní.
Ale když jsem vás už náhodně objevila, dovolím si doporučit běh, který bude na konci prázdnin u nás.
www.kacovskybeh.eu
Zdraví Jana

Unknown řekl(a)...

Milá Jano, děkuji za komentář a hlavně za důvěru - takové kopce bych snad ani nevyšla :o)