čtvrtek 25. prosince 2008

Vánoce

Čas stresu. Pomateného pobíhání po obchodních centrech. Tvoření zásob v lednicích. Plenění kont. Přejídání.

Je to tak, na pár těchto nepříjemných věcí se nám Vánoce scvrkly. Kdo si matně vzpomene na dětství tak ví, že Vánoce tenkrát byly o něčem jiném:
Těšení. Pohádky. Cukroví. Návštěvy. Stromeček. Dárky. Prázdniny.

Laskavější slova, že?

Já vím, do dětství se člověk už nikdy nevrátí, ale možná by se měl pokusit pojmout je podobně jako tenkrát - těšit se, radovat, scházet se, odpočívat.

*****
Takže sedím, nejím a píšu blog. I když jsem samozřejmě nebyla schopná dodržet vše výše zmiňované, byly to krásné vánoce. Z mých dárků mě nejvíc potěšily nové Asics gel Cumulus 10 na trénování na silnici



a pak knížka Běhání, od joggingu po maraton od pánů Tvrzníka, Škorpila a Soumara.

Večer jsme odlévali olovo, a mně se povedlo kolo (tedy mě to připomínalo kolo, ostatní tvrdili vše možné)



a to znamená, že se příští rok dostanu v životě dál. Tak to jsem tedy zvědavá kam. Doufám, že to není myšleno tak, že někam pojedu :o)

Tak, a teď si jdu dát kousek kapra a salátu, nějak mi při tom psaní vyhládlo ... :o))

2 komentáře:

Saruless řekl(a)...

TO NENI KOLO ! Je to strom života !! :-D

Unknown řekl(a)...

JE TO KOLO. Dobrá, slevuji na rotoped, ale strom ani náhodou