pondělí 22. prosince 2008

Firemní vánoční setkání

Jedním slovem - super. Vše klaplo do posledního detailu, který jsem vymyslela. Všichni se bavili, jedli, pili, hodovali a tančili. To byl první večer, kdy první část proběhla ve slavnostních či podobných úborech a druhá pak v kostýmech. Když jsem se dnes viděla na fotkách musím konstatovat, že jsem vypadala jako obrovská červená velryba a ne jako Pamela, za kterou jsem šla.
Školení klasika - nikoho nebavilo, lidi klímali, někdo si zapnul pc, já si hrála na mobilu novou hru a na půlku přednášky pana ředitele jsem se vypařila a kecala na chodbě s kolegyní ze Slovenska.
Po obědě jsem šla s klukama na pivo do hospody kousek od našeho hotelu a už jsme tam zůstali a vykašlali se na koncert v Brně, na který se jelo v 17 hodin. Dali jsme si tlačenku a pak se přemístili ke mně na pokoj, protože na balkoně se chladilo 9 růžových Bohemek. Těžké ráno... (a to jsme jich šest nechali na jindy :o))

Žádné komentáře: