středa 22. července 2015

Miluju hory, když....

... se blíží...
... léčí...

...chladí...


...se mračí...

... se chystají spát...

... potkám muflona...

... jsou blízko...

... jsou daleko...

... se halí do mraků...

... po nich běhám...

... se kochám...

... mi nabídnou svačinku...

... zkouší mou odvahu...

...končí v nekonečnu...

... osvěží...

...mi ukáží, kde je poklad...

... mi vezmou dech...

... mne napojí...

.. pláčou, že odjíždím.

11 komentářů:

ll řekl(a)...

moc pekne mas 100bodu :))

Anonymní řekl(a)...

Nádhera!!!

aprilruns řekl(a)...

Palec nahoru... a zlom vaz v horach i tento tyden!

Unknown řekl(a)...

moje manželka by ještě řekla: ...když to není do kopce :-)
R.

12HonzaDe řekl(a)...

:).. Jjo, v Niedersillu a okoli je nadherne..:)..
To jsem rad.. Uz jsem se bal zeptat...MSF! 12:)

Martina řekl(a)...

Krasny :)

Martin Kment řekl(a)...

Krásný Niedernsillerfrischung, už se nemohu dočkat, jen aby hory po tobě neplakaly celý srpen..

V. Legnerová řekl(a)...

Jedna velká krása! Lépe jste to vystihnout nemohla...
Veronika, milovnice hor

Unknown řekl(a)...

Děkuji všem za komentáře, jsem ráda, že se příspěvek líbil :o))

Unknown řekl(a)...

Děkuji všem za komentáře, jsem ráda, že se příspěvek líbil :o))

Hana Navrátilová řekl(a)...

ahoj Leono, ted jsem se vratila z Brucku, musely jsme se tam mijet, jezdila jsem na kole :)je tam neskutecne krasne