pondělí 31. prosince 2012

PéeFko


Děkuji všem, co mi sem chodí, děkuji všem, co mi sem píší.
Mějte se v tom příštím roce krásně. 
Buďte v pohodě a nad věcí. 
Sportujte, nebo si dělejte co chcete, hlavně když vás to bude bavit. 
Ať se vám splní vaše sny i touhy 
a dojdete vždy tam, kam chcete dojít.

Šťastný nový rok!



8 komentářů:

AprilRuns řekl(a)...

365 stastnych dni v roce 2013!

tucnak řekl(a)...

Tobe taky Leono! Hlavne ZDRAVI!

12HonzaDe řekl(a)...

Tradicne vsechno nej, at kopce jsou vzdy tim spravnym smerem. I ty neviditelne:)!
At na modrou bunku nezanevres, nezapomen, ze jsi nas vyzivovy poradce! Diky za vsechno, at se dari! 12:)

Martina řekl(a)...

Diky! :) Tobe samozrejme taky vsechno nej, at vsechno vyjde, jak by sis prala, hodne zdravi, stesti, pohody a kilometru!

Iva řekl(a)...

Tobě též! Běhej, piš, dělej, co Tě napadne a raduj se :)

Unknown řekl(a)...

Moc díky za přání a ještě jednou: všechno NEJ!

K. G. řekl(a)...

Ahoj Leono,

přeju dobrý rok 2013.
Myslela jsem si, že bych na zimní závody i šla, ale narazila jsem si několikanásobně koleno při bruslení, doběhla mě šílená rýma a pracuju na sloučení dvou notebooků do jednoho...
Tak si odbydu úředničinu a závody dám někdy jindy.
Btw: už uběhnu 20 km...

1bubobubo řekl(a)...

Leono, přeji ti, abys byla v pohodě celá rok 2013, aby se ti dařilo na co sáhneš, aby jsi byla zdravá a aby tě i nadále maximálně bavilo všemožné sportování :-)