pátek 8. srpna 2008

Červencové ohlédnutí

Červenec byl prima pohodový měsíc s týdnem dovolené. Sport sice nic moc, jen bezmála 300 km na kole, ale jezdila jsem většinou sama, což mě většinou dá víc. Trochu, ale opravdu jen trochu, jsem zhubla. Martin měl angínu, Nicolas chodil na brigádu, Sáruš nejdřív lenošila, ale pak začala chodit také a dokonce přistoupila na doučování z matematiky, aby si ve třeťáku vylepšila prospěch.
*
Dnes jsem naposledy v práci, od pondělí mi začíná vytoužená a zasloužená dovolená. Předsevzetí se sice dělat nemají, ale já bych ráda dovolenou využila nejen k jízdám na kole, ale i na trochu běhání. Musím se zase rozběhat. Doufám, že bude nějak normálně, protože když je horko, tak prakticky vůbec nemůžu dýchat, musím si několikrát denně foukat dýchátkem. Jednou jsme v tom horku jeli z chaty do Prahy, bylo 29 stupňů, 25 km prakticky jeden velký táhlý kopec, no to jsem přijela úplně fialová :o(
*
Co se týče běhání zjistila jsem následující: věnuje se mu daleko víc lidí než před rokem. Tak za prvé v Praze - cestou do práce jsem kdysi vídala jen jednoho běžce. Toho sice už nevídám, ale vídám asi 3-4 jiné ranní běžce. To samé odpoledne a navečer. Možná je to i tím, že se na sídliště postavilo a obydlelo spousta nových bytů a přistěhovaly se mladší ročníky, které na sport ještě mají čas. Sice vídám i starší ročníky, ale těch mladých je pořád ještě víc. A na chatě - tam jsem NIKDY nikoho běžet NEVIDĚLA. A co jsem tamní podmínky vychválila do nebes, už jsem tam potkala 3 běžící muže!

Připadá mi, že mezi 30-40 lidi skoro nesportují, alespoň ne v mém okolí a v práci tedy rozhodně ne. Udělala jsem si malý rozbor:

V naší firmě pracuje 56 lidí (98 % vysokoškolsky vzdělaných)
věkový průměr: 42
žen: 22
mužů: 34
do 30: 14
nad 30: 30
nad 55: 12
Sportuje příležitostně: (občas kolo, lyže, pochod): 22
Sportuje pravidelně: 7, z toho 2 nad 35 a 1x padesátník

Nevím, jaký z toho vyvodit závěr - asi ten, že by lidi klidně mohli sportovat víc. Neberu výmluvu, že nemají čas. Když se chce, čas se najde. Třeba místo depresivních večerních zpráv .....

Žádné komentáře: